Contact: 088-180 88 00

Laat de ICT maar aan ons over

Wat is modern ICT beheer?

Proactief versus reactief. Continue in controle over uw ICT systemen en componenten. Een gegarandeerd resultaat tegen budgetteerbare kosten. Geen brandjes blussen, maar problemen zien aankomen.

Dat zijn de belangrijkste verschillen tussen Modern ICT Beheer en het oude traditionele systeembeheer. Om dit te kunnen realiseren, beschikken wij over een zeer geavanceerd service management systeem. Deze professionele software stelt ons in staat om 24x7 uw systemen te monitoren, automatisch verstoringen te verhelpen, statussen te rapporteren en trends te voorspellen. Alles wat u mag verwachten van een professionele beheer organisatie.

Modern ICT beheer is gebaseerd op ITIL methodieken: wij maken onderscheid in prioriteiten, borgen de procedures rondom Wijzigingen, Storingen en Incidenten. Alles wordt geregistreerd in Tickets, zodat informatie wordt vastgelegd. Ons Ticketsysteem waarschuwt als nieuwe meldingen automatisch binnen komen en houd de voortgang in de gaten.

Dit alles zorgt er voor dat wij het resultaat kunnen garanderen: continuïteit van uw ict systemen!

Service Management Systeem

Ons service management systeem is gebaseerd op Kaseya software. Wij bieden dit ook als platform aan ter ondersteuning voor IT afdelingen. Meer weten over Kaseya? Kijk hier voor een overzicht van alle mogelijkheden en functionaliteiten.

 

Kaseya_diagram.gif

Contact:
Tweeweg IT B.V.
Geograaf 30
6921 EW Duiven

Tel. Algemeen: 088-180 88 00
Tel. Support:  088 - 180 8899
info@tweewegit.nl
support@tweewegit.nl